"Halal" -kosmetiikka (siis muslimeille tarkoitettu, ei saastunut kosmetiikka), joka on tehty tuotteista, joita "charia" eli muslimilaki ei kiellä, on saapumassa Ranskaan.
 
Yhtiö nimeltään Jamal Paris on jo saavuttanut 500.000:n euron liikevaihdon tänä vuonna (en tiedä varmuudella tarkoittaako tämä tieto kuluvaa vuotta vai yleensä kokonaista vuotta, tekstikonteksti antaa ymmärtää, että kyseessä on menossa oleva vuosi).  Tämän sektorin tuotteet on arvioitu Ranskassa 750:ksi miljoonanksi euroksi.
 
Kauneustuotteet takaavat niiden valmistuksen ilman alkoholia, ilman mitään eläimistä otettua materiaalia.  Suosion ovat tuotteet saaneet erityisesti Malesiassa, Indonesiassa ja Saudi-Arabiassa.  Yksi malesialainen yliopisto on arvioinut uuden löydön liikevaihdon yli 3:ksi miljardiksi euroksi.

Ranskalainen yhtiö tuo esiin Pariisin Moskeijan logon kaikissa tuotteissaan.  Tämä oikeus on saatu siten, että 1 % yhtiön myynnistä siirtyy lahjana Pariisin Moskeijalle.  Yhtiö suunnittelee "toimivansa yhdessä muslimiyhteisön kampaajien ja esteetikkojen (onkohan suomalainen sana) kanssa".  Yhtiö on tehnyt kumppanuussopimuksen Gazelle -kuvalehden kanssa.  Tämä on "arabinaisten" aikakausjulkaisu, joka ilmestyy kaksi kertaa kuukaudessa ja on levikiltään 75.000 kpl.