"Algeriassa en ole antanut kristillisten televisio-ohjelmien mennä ohi silmieni.  Sinä Daoud, SAT-7:n satelliittikanavalta, olet minulle erittäin tuttu.  Äitini on lukutaidoton ja tietenkin myös kirjoitustaidoton, mutta hän osaa katsoa kyllä televisiota!  Eräänä päivänä hän kutsui minua katsomaan kristillisiä televisio-ohjelmia kanssaan ja niin vähitellen meistä tuli kristittyjä kummastakin", kertoo Aida.  David tapasi hänet yllättäen Life Agapen studiolla ollessaan siellä tiiminsä kanssa kuvaamassa nimenomaan SAT-7:lle uusia jumalanpalvelusohjelmia.  Aida oli palkattu tiimin keittäjäksi lounaan ajaksi.

Aida kulki 1 1/2:n tunnin matkan sekä aamulla että illalla voidakseen tehdä tämän palveluksen tiimille.  Pariisin liikenneruuhka on valtava olipa kulkuväline juna tai bussi tai oma auto.

"Mieheni joutui sitten vankilaan.  Siellä hänet laitettiin samaan selliin kuin yksi sokea mies.  Näin ei yleensä tehdä, vaan eri tavoilla vammaiset ovat selleissä keskenään.  Sokea mies pyysi miestäni lukemaan hänelle kirjasta, joka sokealla oli mukana.  Ja mieheni luki ja sen jälkeen joutui häkeltyneenä kysymään: Mikä tämä kirja on?  Sokea mies vastasi: Se on Raamattu.  Näin nämä kaksi miestä lukivat Raamattua yhdessä ja mieheni kääntyi kristinuskoon.  Hän pääsi pois vankilasta ja kertoi minulle tulleensa kristityksi.  Silloin saatoin kertoa, että minä olen ollut kristitty jo muutaman kuukauden ajan!"

Aidan äiti oli tullut Algeriasta asti lapsenvahdiksi 26-kuukautiselle esikoiselle. '.