"Olen kristitty.  Itse asiassa synnyin kristityksi, jos näin voi sanoa.  Olen kiitollinen Jumalalle, että te pohjois-afrikkalaiset puhutte televisiossa kristinuskosta.  Se on valtava asia.  Opin ohjelmistasi.  Olen onnellinen, että saan puhua kanssasi.

Kun olin nuori, etsin totuutta.  Halusin myös tietää islamista.  Uskalsin jopa ostaa koraanin, vaikka minun ei olisi pitänyt ostaa sitä.  Islamhan opettaa, että vain 'puhtaat' voivat koskettaa koraania.  Puhdas tarkoittaa ympärileikattua ja ilman syntiä elävää ihmistä.  En ollut ympärileikattu.

Kun avasin koraanin sattumalta jostain kohdin, osuinkin kohtaan, joka sanoi:

Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin.

Järkytyin siitä, kuinka he puhuivat tappamisesta.  Tajusin olevani heidän kohteensa.  Kuinka joku voi sanoa uskovansa Jumalaan, joka rakastaa elämää, mutta kehottaa tappamaan.  Kuinka olla puhdas ja kehottaa kuitenkin tappamaan.  Evankeliumi on elämää varten.  

Järkytyin myös Muhamedin suhteesta naisiin.  Raamattu opettaa, että pelkkä naisen katsominen tietyllä tavalla on synti.  Muhamedin mukaan oli oikein, että kaikki naiset antautuisivat hänelle, jos nämä vain haluaisivat.  Se oli oikein.  Ja hänellä oli jo 11 vaimoa ja 9 - 13 jalkavaimoa.  Onko tämä normaalia?

Halusin kertoa myös nämä asiat sinulle ja vielä kerran: olen onnellinen siitä, että voin kuunnella ja katsella sinua.  En ole ainoastaan syntynyt kristittyyn kotiin, mutta olen tehnyt myös oman henkilökohtaisen uskonratkaisuni."